KİTAP ÖZETİ : James Rollins "Deep Fathom"

                                                      

  •   Hikaye yeni yüzyılın ilk tutsağı uzerinde gerçekleşir.Güneş tutulması heyecanı ile başlayan,ancak trajedi sona eren bir gün.

  Bu roman macera ve arkeoloji iyi bir karışıma sahiptir.Antropolog ve antik bir eseri keşfeden arkadaşı ve eski bir şeyleri bulan bir grup kurtarıcı ayni zamanda hazine avcısı.Dünyanı kurtarmak için bir araya gelirler.
  Amerika'dan Japonya'ya kadar tüm Pasifik kıyısı boyunca bir felaket niteliğindeki depremleri,modern tarihte harap olan ve okyanusun derinliklerinde kaybolmuş gizli bir kıtadan bahsedilen bu hikayede Jack Kirkland ve ekibinin başına gelen olaylardan bahseden bir roman.
  Eğer yüksek tempolu macerayı seviyorsanız,bu kitap sizi hayal kırıklığına uğratmayacak.Bu hikayede ne ararsanız var.Macera,romantizm,aksiyon,gerilim, bilim-kurgu...

    Benim bu roman hakkında düşüncelerim gelirsek :

  "Bu romanı çok sevdim ve bu romanla James Rollins'la tanıştım.Kesinlikle şuan için benim favori yazar ve roman olduğunu söyleye bilirim.
 Ben kitabın  Azerbaycan türkçesine çevirisini okudum.Azerbaycan türkçesinde ismi "Derinlik" romanı  ile baskıya alınmış.Çok sayıda teknik ve çeviri hatası olmasına rağmen kitabı büyük bir zevkle okudum.Eğer türkçe çevirisini bulabilirsem kitabi tekrar okumayı düşünüyorum.
  Son olarak romana 10 uzerinden 9 puan veriyorum.1 puan kırmamın nedeni romanda Amerika ve Japonya arasındaki savaş.Çünkü Amerika da Beyaz Sarayda geçen olaylar bir müddet sonra sıkıcı gelmeye başladı.Ancak buna rağmen yine de roman akıcı bir şekilde ilerliyor.”Benim roman hakkındaki düşüncelerim bunlardı.
  Aksiyon ve bilim-kurgu turu kitapları seviyorsanız şiddetle okumanızı tavsiye ederim.

   İyi günler...😊                 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KİTAP ÖZETİ : Bir Psikiyatristin Gizli Defteri - Gary Small,Gigi Vorgan

H.G.Wells - Zaman Makinesi kısa özet